Translate

понеделник, 21 юли 2014 г.

Ваучерите

     От доста време в магазина ни имах нужда от ваучер за пазаруване- идва някой и иска да направи подарък, но се двоуми много какво да вземе - бижу или сувенир... и в крайна сметка взема ваучер на определена стойност, а човека за когото е предназначен идва при нас в магазина и си избира каквото му харесва. Та мисълта ми беше, че трябваше да ги направя доста отдавна, но все не ми оставаше време. Направих няколко и след това една позната мина през магазина ни, и реши да ми поръча и за нейния магазин такива. За съжаление съм пропуснала да снимам първите, които направих, но сега ще ви покажа тези от поръчката ми. Ето ги:



Ще ги включа тук: 

Чао за сега от мен
И хубав ден 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.